Запитання-відповіді

Оксана: Який термін видається сертифікат ISO 9001? Як часто проводяться інспекції (аудит підприємства?)

Відповідь від компанії: Доброго дня! Сертифікат ISO 9001 видається терміном на 3 роки, за умови щорічного підтвердження актуальності працюючої системи контролю якості на Вашому підприємстві.

 ——————————————————————————
Кирило : Скажіть будь ласка, чи в праві замовник тендеру (держпідприємство закуповує послуги з охорони дитячого табору) вимагати у виконавців (як конкурсну документацію) сертифікат управління якістю?

Дякую!

Відповідь від компанії:  Так, може. Адже суть проведення тендеру – знайти найоптимальнішу послугу (товар). У вашому випадку підприємство з ліцензією на охоронну діяльність. Але! Ліцензія – це роздільна здатність, а сертифікат ISO 9001 – підтверджуючий документ. Звичайно, підприємство, що організує тендер вправі виставляти вимоги до підприємства, трохи вище, ніж нормальний рівень. Тим більше, система якості ISO 9001 все частіше зустрічається на державних тендерах. Це є нормальна світова практика.
——————————————————————————-
Віка Коваленко: Вітаю!

Як відбуватиметься сертифікація нашої компанії?
Дякую!

Відповідь від компанії: Етапи сертифікації у системі ISO:

1.Отримання первинної інформації.

Заповнена заявка, в якій вказуються дані про вид діяльності, кількість і місце знаходження виробничих (сервісних) підрозділів, тип необхідної сертифікації (наприклад IS0 9001, IS0 14001, OHSAS 18001, ISO 22000 HACCP і т.д.) та кількість співробітників. На основі цієї інформації Вам буде зроблено комерційну пропозицію.

2.Отримання комерційної пропозиції
Після отримання від Вас необхідної інформації, організація, що сертифікує, підготує конкурентоспроможну пропозицію. Після погодження фінансової частини та отримання Вашої згоди, відбувається погодження дати проведення “Попередньої оцінки” або “Попереднього аудиту” (необов’язково).

3.Допоміжний предаудит (за бажанням)
За Вашим бажанням може бути проведений “Предаудит”, який не є обов’язковим, але може допомогти Вам у визначенні стану Вашої системи якості та її готовності до процедури “Первинного аудиту”. Якщо Ваша фірма замовить “Предаудит”, за Вашим бажанням, процедура перегляду документів може бути проведена одночасно.

4.Тривалість передаудиту залежить від обсягу та складності Ваших виробничих процесів, але зазвичай 1-2 дні буває достатньо. Після проведення передаудиту Ви матимете найкраще уявлення про ступінь готовності Вашої системи якості та зможете відповідно планувати дату проведення “Первинного аудиту”.

5.Аналіз документів
До проведення первинного аудиту Вас просять надіслати різні документи (такі, наприклад, як Ваше “Посібник з якості”), для вивчення Вашої системи якості, і для того, щоб визначити, чи повністю відповідає Ваша система якості (оскільки вона описана в документації) вимог стандарту. Якщо якісь розділи викликають сумніви, то звернуться до Вас за роз’ясненнями.

6.Первинний аудит
Первинний аудит на Вашому підприємстві, який іноді називається ще “Сертифікаційний аудит”, виконується в заздалегідь узгоджені терміни аудиторами, чиї імена будуть Вам заздалегідь повідомлені. Якщо у Вас виникнуть сумніви щодо когось із групи аудиторів, Ви можете попросити про його заміну до початку “Первинного аудиту”.

7.Під час проведення аудиту Вашої системи якості аудитори підтримуватимуть тісний контакт з Вашим персоналом, та інформуватимуть його про заходи, що проводяться, а також про будь-які виявлені невідповідності чи зауваження з метою отримання додаткової інформації чи роз’яснень.

8.Після завершення аудиту буде проведено заключну зустріч з Вашим представником для обговорення результатів аудиту. Аудитори повідомлять Вам про всі виявлені невідповідності або відхилення від стандартів, які вимагають коригуючих дій.

9.Контроль результатів коригувальних заходів (якщо необхідно)
Будь-які виявлені відхилення у Вашій системі якості, наприклад, ділянки, що не відповідають вимогам чинних стандартів ISO, повинні бути ліквідовані до отримання “Сертифіката”. У більшості випадків ми просимо Вас надіслати нам підтвердження про вжиття заходів, що коректують, щоб переконатися в тому, що узгоджені коригувальні впливи були здійснені. У разі серйозних порушень може знадобитися повторний візит на Ваше підприємство, щоб підтвердити виконання необхідних коригувальних заходів.

10.Видача сертифікату
Як тільки всі невідповідності будуть усунені, сертифікуюча організація може розпочати процедуру оформлення необхідної документації для надання Вам акредитованого Сертифіката відповідності. Оформлення та видача Сертифіката.

11.Інспекційний аудитт
Всі фірми, сертифіковані за IS0 9001, ISO 14000 та іншими подібними міжнародними стандартами, повинні проходити регулярний ревізійний аудит для того, щоб переконатися, що їхня система якості продовжує відповідати вимогам стандарту.Після завершення “Інспекційного аудиту” з Вами проведуть заключну зустріч, на якій обговорять результати аудиту та нададуть Вам детальну інформацію про будь-які невідповідності, які були виявлені.

——————————————————————————-

Віктор: Що таке система якості?

Відповідь від компанії: Система якості – це сукупність усіх аспектів (ресурси, персонал, оргструктура тощо), які впливають якість кінцевої продукції. Система якості регламентує дії всіх співробітників підприємства, які можуть вплинути на якість готових виробів та на задоволеність споживачів. Вимоги до системи якості висуваються для того, щоб споживачі та керівництво були впевнені у здатності підприємства ефективно випускати якісну продукцію протягом тривалого часу. За цей час може змінюватися технологія, постачальники, співробітники тощо, але це не позначається на якості продукції.
——————————————————————————

Для замовлення дзвінка введіть будь ласка ваші контактні дані: